Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, które rokrocznie przeprowadzane jest przez magazyn Reader’s Digest. Jego zasadniczym celem – poza rozpoznaniem nastrojów społecznych – jest wytypowanie najchętniej i najczęściej kupowanych produktów. Australijska edycja plebiscytu, kierowanego do czytelników Reader’s Digest Australia, obejmuje marki cieszące się największym zaufaniem konsumentów w ponad 70 kategoriach produktów i usług w szerokiej gamie branż, w tym w odniesieniu do urządzeń klimatyzacji komfortu.
„Prawdziwie cieszą nas sukcesy naszych Partnerów operujących na różnych rynkach wszystkich kontynentów. Tym bardziej, gdy zwycięstwo jest efektem oceny konsumentów, tak jak ma to miejsce w przypadku tego konkretnego badania. Jesteśmy dumni, gdy nieustanna praca nad dostarczaniem najwyższej jakości, energooszczędnych i niezawodnych produktów klimatyzacyjnych zostaje nagrodzona koronnym tytułem „Najbardziej Zaufana Marka”. Serdecznie gratulujemy naszym Koleżankom i Kolegom zza oceanu!” – komentuje Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm.
Pełna wersja artykułu Fujitsu-General: https://www.fujitsu-general.com/global/news/2020/06/20-Y02-10/index.html
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.