Fujitsu rusza z telewizyjną kampanią wizerunkową

Brak komentarzy

1 lipca firma Klima-Therm rozpoczęła telewizyjną kampanię sponsorską promującą urządzenia klimatyzacyjne Fujitsu wśród użytkowników końcowych. Na kanale informacyjnym TVN24 przez kilka najbliższych tygodni emitowany będzie wizerunkowy materiał reklamowy w formie 8-sek. billboardu. Reklama Fujitsu lokowana jest przy programach o najwyższym wskaźniku oglądalności.

Głównym celem kampanii jest budowa świadomości japońskiej marki Fujitsu jako najwyższej klasy urządzeń klimatyzacyjnych segmentu premium. W billboardzie telewizyjnym, wyprodukowanym przez Klima-Therm specjalnie na potrzeby reklamy sponsorskiej, wykorzystano jeden z najnowszych modeli klimatyzatorów ściennych z oferty Fujitsu – KETA Design Series, który doskonale wpisuje się w koncept nowoczesnych rozwiązań łączących walory technologiczne i funkcjonalne z unikalną konstrukcją oraz nieszablonową kolorystyką jednostki.

Emisja 8-sekundowych billboardów sponsorskich została zaplanowana w oparciu o letnią ramówkę ogólnopolskiej stacji TVN24 z Grupy TVN Discovery, która plasuje się w ścisłej czołówce kanałów informacyjnych w Polsce. Spoty Fujitsu ulokowano przy programach o najwyższej oglądalności w kluczowej grupie docelowej, w tym również kontekstowo przy prognozie pogody.

– Kampania powstała przede wszystkim z myślą o wsparciu sprzedaży sieci naszych autoryzowanych dystrybutorów i instalatorów. Jesteśmy na początku letniego sezonu i okresu wzmożonego zainteresowania produktami klimatyzacyjnymi. Ten trend chcemy wykorzystać, zachęcając konsumentów do inwestycji w rozwiązania z japońskiej, najwyższej półki jakościowej – podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm– Telewizja jako medium reklamowe jest w naszym przekonaniu najlepszym nośnikiem wizerunkowego przekazu, skutecznie budującym świadomość i podkreślającym atuty marki premium. Bardzo się cieszę, że jako Grupa Klima-Therm coraz mocnej inwestujemy w promocję w mediach o szerokim zasięgu tj. Internet, radio, a teraz – telewizja – dodaje Ewa Pilarska.

Telewizyjna kampania sponsorska marki Fujitsu na kanale TVN24 ruszyła 1 lipca i potrawa co najmniej trzy tygodnie. Spot Fujitsu będzie można obejrzeć w najbardziej popularnych pasmach programowych: porannym i popołudniowo-wieczornym.

Reklama Fujitsu została również udostępniona za pośrednictwem kanału firmy Klima-Therm na YouTube – zachęcamy do oglądania!

Zobacz reklamę TV FUJITSU

Categories:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.

Zamknij