TRUSTED BRAND to nagroda sponsorowana przez australijską edycję magazynu Reader’s Digest, publikowanego w krajach całego świata. W ramach konkursu ocenia się różne marki kupowanych i wykorzystywanych przez konsumentów produktów i usług.
W każdej z ponad 70 kategorii wybiera się jedną firmę jako ZWYCIĘZCĘ konkursu. Jury konkursowe ocenia produkty i usługi pod względem ich atrakcyjności, jakości i ceny na podstawie uwag około 3.000 australijskich konsumentów, według danych z przeprowadzonej ankiety internetowej.
– Jako Generalny Przedstawiciel marki Fujitsu General w Polsce, Skandynawii oraz w krajach bałtyckich niezmiernie cieszą nas sukcesy naszych Partnerów na innych kontynentach i tym samym serdecznie naszym Koleżankom i Kolegom z Australii gratulujemy. Praca nad budowaniem silnej oraz godnej zaufania marki Fujitsu, zaangażowanie w oferowanie wysokiej jakości produktów, a także przyczynianie się do zrównoważonego rozwoju w biznesie to przyświecający nam wspólnie cel, niezależnie od kraju w jakim operujemy – komentuje Ewa Pilarska Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm.
Pełna wersja informacji prasowej Fujitsu-General [link]
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.